
חברת גלרון מנתחת, בודקת ומבקרת חשבונות חשמל, מגישה המלצות בהתאם, פונה אל חברת החשמל בתביעות לתיקונים, ודואגת לקבלת החזרים בהתאם לממצאי הבדיקות.
מטרת השירות:
כלי ניהולי למתן תמונת אנרגיה מלאה של כל הארגון, שתאפשר בדיקת חשבונות, ניתוח ובקרת צריכת החשמל, הפקת דו"חות והתייעלות אנרגטית.
תיאור השרות:
קליטת חשבונות ועיבוד לנתונים חודשיים
קליטת חשבונות החשמל מחברת החשמל, עיבוד והתאמה לנתונים חודשיים, ניהול מאגר נתונים ורישום כל מוני החשמל ושיוכם עפ"י מס' צרכן, כתובת, מספר מונה ולפי חלוקה פנים ארגונית.
התוכנה האינטרנטית לניהול שוטף של חשבונות החשמל מבצעת קליטה, ניהול, והצגה שוטפת של נתוני חשבונות החשמל - ברמת אתר ו/או יחידה ארגונית או על פי שיוך תקציבי ומאפשרת גישה ישירה ומידית לחשבונות החשמל המלאים.
בדיקה מדוקדקת של כל מרכיבי החשבונות
ניתוח ובדיקת כל אחד מחשבונות החשמל והגשת המלצות בהתאם. הבדיקה כוללת:
א. בדיקת כל פריטי החיוב של חב' החשמל בהתאם לכללים ולתעריפים.
ב. בדיקה חשבונאית ותעריפית.
ג. אופטימיזציה תעריפית עבור כל צרכן ופניה אל חב' החשמל לשינוי בהתאם.
ד. בדיקת חיובי החשמל באתרים המהווים צרכן משנה.
ה. בדיקת הצריכה הממוצעת למ"ר.
ו. פניות אל חברת החשמל בתביעות לתיקונים והחזרים בהתאם לממצאי הבדיקות.
ז. מעקב אחר ביצוע הזיכוי בהתאם לחוקים ולכללים.
ח. איתור וריכוז כל המתקנים המחויבים בקנסות בגין מקדם הספק נמוך,
ומתן המלצות לביטול הקנסות.
ט. איתור וריכוז כל המתקנים המחויבים לפי הערכות ברציפות.
הפקת דו"חות
הדו"חות מאפשרים הצגת נתוני הצריכה והתשלום עבור כל צרכן בחלוקה למחלקות, הצגת היבטי צריכת החשמל בחתכים שונים, המחשה גרפית מפורטת של התפלגויות הצריכה, מקדם ההספק והתשלום. הדו"חות כוללים:
שירותים נוספים
א. איתור וטיפול בנתונים חריגים (תקלות מונה, חיבור צרכן זר, התראה על צריכת חשמל במרכזית תאורה בשעות היום, וכד').
ב. ביצוע בדיקות שטח וסקר מונים פיזי.
ג. הגשת המלצות להתייעלות ולחיסכון בהוצאות חשמל.
ד. התקנת מכשור מדידה במקביל למונה חברת חשמל.